środa, 19 lipca 2017

A song for today - Noah Cyrus - Stay Together

Cześć! Postanowiłam, że będę kontynuować serię z AniActress, w której po prostu daję Wam propozycje piosenek, które mi się spodobały. Jedynie tytuł jest nieco inny.

Dzisiaj przychodzę do Was z piosenką Noah Cyrus - 'Stay Together'. Wcześniej już miałam sposobność posłuchania kilka utworów Noah, ale nigdy nie zapadały mi one jakoś szczególnie w pamięć i do nich nie wracałam. Gdy przypadkowo natknęłam się na youtubie na tę piosenkę, ponieważ była ona w kolejce do otworzenia, miło się zaskoczyłam. Utwór według mnie nieco wyróżnia się na tle innych kompozycji piosenkarki, ma inny styl, przynajmniej ja odniosłam takie wrażenie, może się mylę, fani Noah - nie hejtujcie. Piosenka jest bardzo przyjemna, a głos Cyrus idealnie do niej pasuje. Teledysk, mimo tego, że jest dość prosty, niewymyślny, miło się ogląda, niestety przy dodawaniu klipu na bloggerze nie znalazłam go, więc wstawiłam wersję z jakimś innym wideo. Wersję oryginalną, z teledyskiem, znajdziecie tutaj.

Dobrze, post na szybko, ale jest. Piszcie w komentarzach Wasze opinie, jeśli znacie inne, podobne piosenki Noah podzielcie się tą wiedzą ze mną! Zostawiam Was z wideo, miłego słuchania!

~Vlanca 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz