wtorek, 25 lipca 2017

A song for today - Selena Gomez - Fetish

  No hej! Dzisiaj przychodzę do Was z nowym singlem Seleny Gomez. Piosenkarka stosunkowo niedawno wydała piosenkę 'Bad Liar', która bardzo szybko stała się znanym kawałkiem. Pod koniec teledysku tejże piosenki, jest zapowiedź kolejnej, właśnie 'Fetish'. 

   Pierwszy raz o piosence usłyszałam na czyimś snapchacie. Zaciekawiona już po chwili wyszukiwałam tytułu na youtubie i trafiłam. 

    Moja ocena? Piosenka dość ciekawa, moim zdaniem nieco odbiega od innych utworów Seleny. Przyjemnie się słucha, ale jak dla mnie wstawka z Guccim była kompletnie zbędna, nie podoba mi się ona. Być może wykon tego momentu przez kogoś innego bardziej by mnie zadowolił. 

   Piosenka pojawiła się na youtubie dwunastego lipca, jeśli dobrze pamiętam, czyli prawie dwa tygodnie temu (jak będę publikować tego posta, pewnie będą już dwa tygodnie). Nieco się spóźniłam ale cóż, bywa. Sama o niej usłyszałam niecały tydzień temu, i nie miałam za bardzo okazji o niej tutaj napisać. Nie przedłużając więcej, pozostawiam Was z klipem. 

Jak oceniacie nową piosenkę Gomez? Koniecznie dajcie znać w komentarzu! Może są piosenki, o których warto napisać? 
- - -

EDIT: Post miał być opublikowany dwudziestego piątego lipca, ale gdy chciałam dodać tutaj klip, okazało się, że w wyszukiwarce bloggera nie ma go. Nie wiem, czy to kwestia tego, że został niedawno dodany. Poczekam i zobaczę, może w tym tkwi problem, bo 'Bad Liar' jest :[. 

EDIT2: Usiłowałam znaleźć oryginał ze słowami, mam nadzieję, że w klipie, który dodałam usłyszycie oryginał, jedynie bez teledysku. Wszystkie inne filmy to covery. Sprawdziłabym ten, ale nie mogę go odtworzyć, tak jak to normalnie można było zrobić. Nie wiem, co się dzieje, czy to wina bloggera. Jeśli ktoś wie co się stało, proszę żeby mnie o tym powiadomił.

A tymczasem po prostu dam Wam tutaj link do oryginału i opublikuję tego posta z nadzieją, że w zamieszczonym tu klipie usłyszycie głos Seleny. 

Oryginał --> klik! 

EDIT3: Już wiem, że to co miałam zamieścić to cover. Próbowałam z ciekawości znaleźć kilka innych piosenek i w wyszukiwarce bloggera ich po prostu nie ma. Wrrrr. Cóż, tym razem bez klipu, musicie się zadowolić linkiem do oryginału. 

~Vlanca

PS: Użytkownicy bloggera, dajcie znać, jeśli też macie problemy z tym 'bloggerowym yotubem', bo nie wiem czy tylko mnie coś nie działa czy to ogólny problem.

1 komentarz:

  1. A no, faktycznie ta piosenka Seleny jest inna. "Bad Liar" też mi się bardzo podoba. Zupełnie inny teledysk, jakoś ten wg mnie jest najlepszy z wszystkich teledysków (które do teraz obejrzałam) panny Gomez. Ona po prostu pięknie śpiewa <3
    Co to bloggera i linków...
    Jak klikasz na ikonkę klapsa filmowego, wyświetla Ci się okno "Dodaj film wideo". Otwierasz kolejną kartkę w przeglądarce, wchodzisz na YouTube'a. Wpisujesz w wyszukiwarkę tytuł tej piosenki, której szukasz i kopiujesz jej link (no wiesz, http). Przełączasz na bloggera i wklejasz ten link w wyszukiwarkę.
    Mam nadzieję, że pomogłam, w ten sposób właśnie często szukam piosenek do muzycznych wpisów.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę miłych wakacji ♥ Wpadniesz do mnie? :D
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń