piątek, 25 sierpnia 2017

A song for today - Bastille - Oblivion

  Cześć, dzisiaj przychodzę do Was z piosenką, którą poznałam tak naprawdę przez przypadek.

Całość zaczęła się od tego, jak na filmwebie przeczytałam w ciekawostkach o Sophie Turner, która swoją drogą stała się moją nową miłością, że aktorka wystąpiła w teledysku jednej z piosenek Bastille.

I właśnie wtedy wyszukałam na youtubie "Oblivion'a". Piosenka z początku jakoś nie mogła mi zapaść w pamięć, ale po kilku dniach stała się moją nową miłością. Zachęciła mnie ona do zapoznania się z innymi piosenkami tego zespołu. 

Musiałam się z Wami podzielić tym utworem, uwielbiam ją, a jeszcze Sophie w teledysku - połączenie miód malina. Zostawiam Was z piosenką, miłego słuchania, zostawcie komentarz, co sądzicie o tym utworze! :*

PS: Napiszcie mi również, czy chcielibyście posta z serii "Back to School", bo nie wiem czy jest sens robić zdjęć i pisać posta.

~Vlanca 🌺


3 komentarze:

  1. Zacznę od końca:
    Zanim napiszesz posta o powrocie do szkoły, zastanów się, co w takim poście napisać, by nie wyglądał jak typowy post z BackToSchool - trochę nudne są posty w typie: hej, dzisiaj post Back To School. Kupiłam 7 zeszytów, a wyglądają one tak, tak i tak. Dzięki za przeczytanie.
    Wierzę w Ciebie, że wymyślisz coś kreatywnego, życzę Ci bardzo dużo czytelników :)
    Sophie w tym teledysku wygląda tak uroczo, fajnie wyszła, ale jakoś nie przypadła mi do gustu ta piosenka. Jeśli chcesz, możesz napisać posta o Cate Blanchett, bardzo jestem ciekawa opinii Największej Fanki Cate :) A co do wywiadu - jestem jak najbardziej za, mogłabym prosić o Twój adres e-mail? Bo mój to "oniezwyklychmowa@gmail.com".
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i czekam na kolejnego posta, bardzo Ci dziękuję za komentarze, o Nikolaju post będzie ;)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka całkiem fajna, ale raczej nie zostanie moją ulubioną heh. Mogłabyś napisać posta z serii BTS, ale np. w formie tricków/sposobów na naukę/przemyśleń/TAG'u o szkole, a nie haul'a zakupowego, ponieważ tak jak napisała Emma powyżej - byłoby to trochę nudne. Będę wpadać!

    xoxo
    maruta-no-sekai.blogspot.com // sorka za reklamę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka spk o Sophi Turner nigdy nie słyszałam wiec już lece na filmweba. Turner to tylko z Willem z piratów mi się kojarzy 💞 post back to school jasne że może być ;) no to czekam zapraszam do mnie :)
    Pozdrowionka!
    joffi

    OdpowiedzUsuń